Warunki Handlowe
1. Firma Skander Wyposażanie Firm prowadzi sprzedaż wysyłkową na podstawie oferty handlowej w postaci  indywidualnych ofert oraz poprzez sklep internetowy, dostępny na stronie 
internetowej www.wyposazeniedlafirm.pl
2. Oferta przeznaczona jest dla podmiotów gospodarczych, m.in. spółek prawa handlowego, instytucji, osób  fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Dla osób prywatnych do podanych cen doliczane jest 10%. 
3. Ceny zawarte w ofercie handlowej na sklepie są cenami brutto, z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.  Obowiązująca stawka podatku Vat 23% jest doliczana do wartości netto. 
4. W momencie ukazania się nowej oferty handlowej Skander Wyposażanie Firm, wszystkie poprzednie tracą swoją  ważność. 
5. Oferta cenowa sklepu internetowego jest ważna w dniu złożenia zamówienia bezpośrednio ze sklepu  internetowego. 
6. Ogólne warunki handlowe, które są odmienne lub uzupełniające w stosunku do niniejszych warunków, nawet  jeżeli są znane, nie stanowią części składowej umowy. Akceptacja odrębnych warunków handlowych możliwa jest  wyłącznie w przypadku, jeżeli wyraźnie została wyrażona pisemna zgoda Skander Wyposażanie Firm na ich  obowiązywanie. 
7. Złożenie zamówienia w firmie Skander Wyposażanie Firm oznacza akceptację niniejszych warunków  handlowych. 
8. Przesyłając swoje dane osobowe wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez firmę Skander Wyposażanie Firm  swoich danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych  osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 1182 („Ustawa o Ochronie danych osobowych”) oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – Dz.U.UE.L.2016.119.1 z dnia 04 maja 2016 r. („RODO”) oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. 
(Dz. U. z 2002r., nr 144, poz. 1204, ze zm.).
9. Firma może odstąpić od umowy, jeśli wykonanie usługi stanie się niemożliwe z przyczyn od niej niezależnych, w  szczególności w przypadku siły wyższej, jak np. wojna, strajk, epidemia lub w przypadku, gdy sama nie otrzyma odpowiednich dostaw. Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie, a poniesione przez niego świadczenia zostaną mu niezwłocznie zwrócone.

Nasza firma działa nieprzerwanie od 2006 roku, oferując kompleksowe wyposażenie instytucji, hoteli, a także obiektów mieszkalnych. Wspieramy naszych Klientów w doborze najlepszych rozwiązań, ponieważ współpracujemy z licznymi wytwórcami z Polski oraz innych krajów Europy. Stawiamy na sprawdzonych producentów oraz powszechnie doceniane marki. Najciekawsze produkty, jak wykładziny dywanowe, meble, lustra udostępniamy w naszym asortymencie. Przedmioty odznaczają się atrakcyjnym wyglądem i bardzo korzystnymi cenami.

 

W naszym sklepie znajdziecie Państwo najciekawsze, szybko rotujące się produkty. Towary które oferujemy w sklepie są z krótkim terminem dostawy i po bardzo atrakcyjnych, niskich cenach. Często zamieszczamy nowości na promocyjnych warunkach sprzedaży, dlatego warto nas odwiedzać. Serdecznie zapraszamy. W razie zapotrzebowania na produkty, które nie znajdują się w sklepie, zapraszamy na naszą stronę internetową www.skander.com.pl

 
Czemu warto nas wybrać?
 
• Realizacje wykonujemy z zaangażowaniem, dbając o sprostanie oczekiwaniom oraz wymogom naszych kontrahentów.
• Oferujemy kompleksowe wyposażenie firm, instytucji oraz hoteli, dostarczając rozwiązania dedykowane do biur, magazynów, warsztatów, itp.
• Stawiamy na wysokiej jakości produkty i z uwagą przyglądamy się ich parametrom oraz wyglądowi.
• Na swoim koncie mamy wiele udanych realizacji obiektowych, na obszarze dostaw wykładzin dywanowych Axminster , łóżek i materacy do hoteli, mebli do obiektów użyteczności publicznej i instytucji oraz wiele innych jak np. różnego rodzaju regały metalowe.
• Wartością dla nas jest zaufanie, uczciwość i życzliwość, a przywiązanie do nich poświadczamy w praktyce poprzez rzetelne podejście do realizacji powierzonych nam zadań.
• Mamy na uwadze budowanie profesjonalnych oraz solidnych relacji na płaszczyźnie biznesowej , dlatego stale poszerzamy wiedzę i kompetencje uczestnicząc w licznych spotkaniach i szkoleniach.
 
Przygotowując wyposażenie firm, instytucji czy hoteli pracujemy nad tym, aby wszyscy nasi Partnerzy byli usatysfakcjonowani na każdym etapie realizacji. Zależy nam zarówno na wzorowym przebiegu współpracy, jak i na osiągnięciu jak najlepszych rezultatów. Dbamy o najdrobniejsze szczegóły, a to czego nie wiemy, deklarujemy dowiedzieć się i pomóc. Zapewniamy indywidualne podejście oraz zaangażowanie w projekty, a także tyle uwagi i czasu, ile wymagać będzie stworzenie wyjątkowego wyposażenia dla hotelu, firmy bądź instytucji.

 

O Firmie

ZAPISZ SIĘ
ZAPISZ SIĘ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!
Bądź na biężąco z nowościami.
Zapisz się do newslettera!